مسئول مربوطه : آقای علی اکبر غفاری
1- استعلام وضعيت ثبتي پلاكهاي شناسايي شده
2- انجام مراحل قانوني و صدور مجوز جهت فروش شوارع متروكه و اراضي باقيمانده جهت ادغام به پلاك مجاور
3- اقدام به انجام و ثبت كليه معاملات ملكي شهرداري در دفاتر اسناد رسمي.
4- اخذ، ثبت و نگهداری اسناد و مدارک مالکیت شهرداری بر املاک تملک شده و باقیماندههای حاصل از اجرای طرحها.
5- انجام اقدامات لازم جهت ثبت اراضي تفكيك شده و رفع نواقص مشخصات املاك
6- تهيه استعلامات ثبتي موردنياز و پاسخ به سوالات و رفع اشكالات ثبتي مربوط به اراضي موردنظر
7- افراز ، تجميع ، تفكيك و انجام ساير تشريفات ثبتي موردنياز املاك ملكي
8- پيگيري پرونده هاي ارجاعي به ثبت ، دارايي ، دفتر خانه ، سازمان مسكن و ...
9- اخذ صورت مجلس تفكيكي براي زمينهاي شهرداري كه باید تفكيك گردد.
